פתרונות תקשורת לעסקים: מערכת טלפוניה היא המפתח לתקשורת מוצלחת בחברה או הארגון

אין עסקים ללא תקשורת ובלב מערכות התקשורת העסקיות, עומדת מערכת הטלפוניה. למעשה, פתרון תקשורת מוצלח, הוא מרכיב מפתח חשוב ביותר בהצלחה של העסק כולו. זאת, מאחר שהשימוש בו יידרש בכל יום, תוך מעורבות באינספור תהליכי עבודה. כך שיעילותו, תשליך על יעילות העסק בכלל.

מגוון פתרונות תקשורת

מערכת טלפוניה מודרנית, מספקת למעשה כמה וכמה שרותי משנה, שכל אחד מהם הוא תחום מיוחד בפני עצמו.

למשל שלוחות סלולאריות או עזרי אבטחה דוגמת הצפנת התקשורת. ראו מגוון פתרונות התקשורת האפשריים לעסקים, לשם ההמחשה. זו היא הרחבה תמציתית, על כמה מהבולטים שבהם:

מרכזיית IP בענן

קבלת כל יכולות המרכזייה העסקית, כשרות ענן. חוסך צורך בבעלות על ציוד תקשורת יקר, מקל על עבודה מהבית ולמעשה מכל מקום, כולל במצבי חירום (מקדם המשכיות עסקית), כולל ניהול שלוחות מתוחכם, שירותי מספור, שיחות פנימיות בחינם ותכונות רבות נוספות.

מוקד טלפוני

שירות לניהול מתקדם של פעילות מוקד טלפוני עסקי. כמה דוגמאות ליכולותיו: להציג למוקדן מידע מרוכז על לקו מתקשר. למדוד ולנתח את פעילות המוקדנים. שימוש בחייגן אוטומטי לשם הגברת התפוקה.

נתב שיחות דינאמי

Interactive Voice Response היא מערכת לניתוב של שיחות נכנסות. המערכת ניתנת להתאמה, כך שהיא תבצע ניתוב מתוחכם, על פי הגדרות שלכם. למשל, ניתוב שמותאם לזיהוי המתקשר, לשעות פעילותכם, למקשים עליהם הקיש המתקשר (בתגובה לתפריט שהושמע לו) ועוד.

שיחות ועידה

שיחות ועידה נדרשות בעסקים מדי פעם, מסיבות רבות. אלה עשויים להיות עסקים בעלי סניפים רבים ואפילו בינלאומיים או עסקים אשר עובדים מול ספקים ולקוחות בחו"ל. שיחות ועידה נדרשות להתבצע עם היקף משתתפים משתנה, עם התחברות ממיקומים גיאוגרפיים מגוונים, דרך התקני מחשוב מסוגים שונים – מדובר באתגר טכני לא קטן ויש שירותי תקשורת אשר מספקים לכך פתרון ייעודי.

שירות CallBack

טריק שימושי ומעניין, שכדאי לכל עסק להכיר: לקוח פוטנציאלי מזין באתרכם את מספר הטלפון שלו, בטופס השארת פרטים. לחיצתו על כפתור "שלח" מפעילה שרות מיוחד, אשר מביא לכך שהוא יקבל בתוך שניות בודדות שיחה מנציגיכם, למספר הטלפון שהוא הזין!

מדידת שיחות נכנסות

מדידת האפקטיביות של קמפיינים שיווקיים שהעסק מבצע חשובה ביותר, מסיבות מובנות (ניתוח ROI, תקצוב מדויק). קמפיינים אלה, מתבטאים בין השאר בשיחות נכנסות לעסק מצד לקוחות פוטנציאליים מתעניינים. ישנם שירותי עזר, אשר מסייעים למדוד פעילות זו וכל הקשור בה.

פתרונות תקשורת לעסקים: מערכת טלפוניה היא המפתח לתקשורת מוצלחת בחברה או הארגון

ערכות כלי API

מאפשרות ביצוע אינטגרציה פשוטה וקלה של המערכת עם מערכות מידע מסוג ERP או CRM. כל זאת, ללא צורך בתכנות.

לסיכום

עסק שרוצה להחזיק מעמד ואף לפרוץ דרך ביחס למתחריו, יחפש תמיד את מה שתורם ליעילותו. מערכת תקשורת איכותית, היא בין סוגי הפתרונות הבולטים ביותר כיום, לשם השגת מטרה זו.

פודקאסטים להעשרה

אגב, ידע עסקי מסוג זה, תובנות שימושיות, טיפים ועוד, זמינים גם ממקור מודרני חביב ורב אפשרויות – עולם הפודקאסטים. כך שאם אתם מעוניינים להעשיר את הידע שלכם בנושאי עסקים וכלכלה, אחת הדרכים השימושיות לעשות זאת, היא האזנה לפודקאסטים כאשר אתם תקועים בפקק, נוסעים בתחבורה ציבורית, בתור לרופא וכן הלאה. באתר מרכז הפודקאסטים עומדים לרשותכם מבחר פודקאסטים מתוך הקטגוריה "כלכלה ועסקים" – זו היא נקודת התחלה מצוינת לכך. פודקאסט מאפשר לשמוע תכנים מסוג זה לפי בחירתכם, להאזין להם שוב ושוב מתי והיכן שנוח לכם – יש להם יתרונות רבים. כדאי לנסות.

נגישות