עושים את זה נכון: 4 טיפים לקידום אורגני של אתר של מוצרי עישון

אם אתם רוצים למקסם את ההכנסות מהאתר שלכם, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הבא. יש לכם אתר למוצרי עישון? קבלו 5 טיפים שיעזרו לכם לקדם אותו אורגנית בגוגל.

טיפ ראשון – יעדו את הקידום שלכם לכולם

כאשר מקדמים אתר אינטרנט למוצרי עישון, חשוב להתמקד באסטרטגיות מיתוג ושיווק ידידותיים לסביבה. הסיבה לכך היא שחלק מהאנשים מסתכלים על אתרי אינטרנט כמקור מידע – מה שנכון במקרים רבים. לכן, קידום האתר שלכם בצורה אתית יכול לעזור לכם לפנות אל אנשים שאינם מעשנים המחפשים מידע אמין לגבי הסביבה וההשפעות הבריאותיות של מוצרים שונים, כמו למשל מידע על באנג בגדלים שונים. בנוסף, קידום האתר שלכם בצורה אחראית יכול לעזור לכם לבנות אמון עם המעשנים הנוכחיים. מעשנים רבים מודאגים מההשלכות הבריאותיות של השימוש במוצרי טבק ומחפשים דרכים לצמצם את השפעתם על הסביבה. קידום אתר למוצרי עישון בעל כישרון ידידותי לסביבה יכול לעזור לפנות לדמוגרפי היעד.

טיפ שני – השתמשו במילות מפתח

מילות מפתח הן ביטויים או מילים המתארות את התוכן שלכם ומשמשות גולשים כאשר הם מחפשים באינטרנט. רשמו 10-20 מילות מפתח, מילים שלדעתכם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יחפשו בגוגל, והטמיעו אותן בטקסט של האתר שלכם – בכותרות, בשמות עמודים, בגוף האתר ובקישורים. חשוב לזכור שהמנוע של גוגל מאוד חכם, אז "לשתול" צריך להיות הגיוני, נניח, אם הייתי כותב מאמר עכשיו, היינו בוחרים 2 מילים ומכניסים אותן למאמר 2-3 פעמים. אם אתם משתמשים בוורדפרס, אנחנו ממליצים בחום על התוסף Yoast, הוא מאוד עוזר במעקב וברישום שימוש במילות מפתח.

טיפ שלישי – הקפידו על כותרות לתמונות

טקסט ALT הוא בעצם תיאור טקסטואלי של תמונה. חשוב לזכור שמנועי חיפוש לא יכולים לקרוא תמונות או גרפיקה, ולכן הם לא יכולים לדעת איך לקשר את התמונה הזו למונח חיפוש. כאן נכנסת לתמונה ALT, בעזרתה אנו נותנים לכל תמונה שם. בדרך כלל כשאתם מעלים תמונה לאתר שלכם, תיתקלו בשדה שנקרא "טקסט חלופי" – Alt Text. תמיד תמלא את השדה הזה בשם שרלוונטי לתוכן שלך בתוך מילות המפתח שזיהית.

 

 

עוד על התמונות – הן ימשכו את העין וישאירו את הגולש באתר יותר זמן, זה יהיה לו יותר נעים ואטרקטיבי. השתמשו בתמונות טובות וגדולות (אני ממליץ על רוחב תמונה שווה לרוחב הטקסט), ואם יש לכם הזדמנות השקיעו בצילום כדי שהתמונות יהיו מציאותיות ואיכותיות. השקיעו בתמונות מקוריות, כן, ממש כאלה שאתם צילמתם בעצמכם. מנוע גוגל פחות מחבב תמונות שמגיעות ממאגרים שמוכרים תמונות וזה מקרה על המקוריות וההשקעה של האתר שלכם.

טיפ רביעי – השקיעו בקישורים חיצוניים

דרך פשוטה וקלה נוספת להביא יותר מבקרים לאתר שלכם היא לבנות קשרים עם אתרים אחרים. גוגל בודק אם יש קישורים לאתר שלכם ממקורות חיצוניים באותו תחום עניין. ניתן לעשות זאת על ידי אירוח מחברים בבלוג שלכם, הצגת רשימה של אתרים/בלוגים שאתם עוקבים אחריהם (שגם עוקבים אחריכם). גם כאן צריך לזכור לעבוד בצורה אלגנטית ומחושבת, לא להעמיס את האתר בקישורים, זה רק יעצבן את הגולשים.

לסיכום,

אם אתם רוצים לקדם את אתר מוצרי העישון שלכם בצורה אורגנית אנחנו ממליצים לכם ליישם את הטיפים שציינו. בהזדמנות זו חשוב לציין שזה לא מדע מדויק ואין נכון לא נכון. מה שכן, ככל שתשקיעו באתר שלכם ובאופטימיזציה שלו, אין לנו ספק שכך הוא יתקדם יותר במעלה תוצאות החיפוש בגוגל.

נגישות