קידום בפייסבוק: איך מגדילים את כמות הלייקים בעמוד העסקי?

אם אתם מנהלים עסק או עובדים בשיווק עסקי מכל סוג שהוא, כדאי לכם להכיר את תחום השיווק בפייסבוק. הרשת החברתית הוותיקה היא עולם ומלואו מהרבה בחינות. כמות הזמן שהמשתמשים שלה מקדישים לה הוא עצום ויש לזה סיבה. בפייסבוק ניתן למצוא כיום תכנים מכל הסוגים: מלל, תמונות, שידורי לייב, סרטונים, תכנים עסקיים, חנויות עם מוצרים ועוד. לא פלא אם כן שהפייסבוק מחליפה את הגלישה והחיפוש בגוגל. המשמעות בשביל אנשי עסקים ושיווק היא שצריך להכיר ולהבין את הרשת הזו ממש כמו את האינטרנט עצמו ובראש ובראשונה את דרכי השיווק בה. את זה בדיוק נעשה במאמר שלפנינו.

קידום בפייסבוק – הצעדים הראשונים

הזירה בפייסבוק היא מאד תחרותית כאשר חשבונות חדשים מתקשים בדרך כלל למצוא חשיפה כלשהי. הפתרון לחשבונות כאלו ולמעשה לכל חשבון שרוצה להביא תנועה הוא בדמות קנייה של לייקים לפוסטים, תמונות ולמעשה כל פרסום עסקי שלנו. זהו צעד שהיה עד עכשיו סוד מקצועי רק של מקצועני הפייסבוק עצמם וכיום הוא נגיש גם לכם. יש חברה שנותנת שירות כזה וניתן לרכוש ממנה מגוון חבילות בהתאם לצורך של העמוד העסקי שלכם. הלייקים מגיעים ממקורות אמינים, נושא חשוב מאין כמותו. חשוב גם לרכוש מחברה עם ניסיון רוחבי בעולם הקידום ברשתות החברתיות.

רכישת לייקים כזאת תוכל להקפיץ את החשבון שלכם ולחסוך לכם הרבה זמן המתנה. לייקים רבים יעוררו גם משתמשים אורגנים לתת יותר לייקים, להיכנס לתכנים ולבצע בסופו של דבר המרה.

פיתוח חשבון עסקי בפייסבוק

מעבר לרכישת לייקים, יש הרבה דברים אחרים שתצטרכו לעשות, הבאנו את החשובים ביותר:

תכנים איכותיים

התכנים שאתם מפרסמים צריכים להיות מעניינים ומושכים. עדיף לפרסם פחות תכנים אבל שיהיו מושקעים מאשר לפרסם הרבה תוכן בינוני מינוס.

תדירות התוכן

פרסום באופן קבוע בתדירות אחידה משפיעה לטובה על כמות העוקבים והתנועה לחשבון העסקי שלכם. תוכלו לתמיד לייצר תכנים מראש ולפרסם אותם לפי התדירות אותה קבעתם לעצמכם.

היו פעילים

מענה על תגובות, לייקים לתגובות ומענה על הודעות מביא ליותר מעורבות של העוקבים שלכם. כל תגובה מצדכם משדרת למי שרואה אותה שיש מישהו מהצד השני שמעניין אותו לשמוע ושהוא גם מתייחס לדברים. רצוי ממש להתמיד על שמירת קשר עם לפחות חלק מהתגובות במהלך כל זמן הפעילות של הדף העסקי. כמובן שבשלב מאוחר יותר תוכלו להעסיק מישהו אשר יעשה זאת במקומכם.

קידום בפייסבוק: איך מגדילים את כמות הלייקים בעמוד העסקי?

שיתופי פעולה

אחד המפתחות להצלחה הם שיתופי פעולה נכונים. מדובר על תכנים הנוצרים יחד עם יוצרים אחרים או אפילו דפים עסקיים אחרים. על שיתופי הפעולה להיות בין נושאים קרובים זה לזה אבל לא ממש מתחרים האחד בשני. דוגמא לנושאים כאלו תהיה טכנאי מחשבים ומעצב גרפי בפוסט על מחשב מתאים לעיצוב גרפי. דוגמה נוספת בין חנות לחומרי בנין ואינסטלטור בפוסט על החשיבות של כלי סניטציה באיכות גבוהה.

שימוש בפרילנסרים

בכדי להצליח אתם חייבים להפנים שלא הכל תוכלו לעשות לבד, אפילו לא בתחילת הדרך. יש רגעים ששווה להשקיע ולשכור שירותים מספק חיצוני. זה נתון לשיקול דעתכם כמובן אם זה יהיה גרפיקאי, כותב תוכן, צלם, מאפר או כל איש מקצוע אחר, וחשוב כמובן לשמור על הזכויות שלהם בהתאם לחוק.

 

אם תתמידו לעשות כל זאת באופן עקבי, תראו שלאט לאט נוצר לכם עמוד עסקי חי אשר מביא לא רק תנועה של עוקבים לתכנים, אלא מייצר לכם לידים שהופכים במוקדם או במאוחר להכנסה נוספת. בשביל להאיץ את כל התהליך, אנחנו שוב ממליצים בחום על רכישה מקצועית של לייקים.

נגישות